Tule mukaan talkoisiin!

Ota haaste vastaan!

Tallink Silja on mukana lastensairaalan tukemisessa kunnialahjoittajana vuosina 2014-2017. Vaikka alkuperäinen keräyssumma 30 miljoonaa euroa onkin saatu jo kasaan, jokainen lahjoitettu euro vähentää lainarahan tarvetta. Haastamme siis edelleen mukaan myös teidät kaikki Club One -asiakkaamme sekä Tallinkin ja Silja Linen Facebook-tykkääjät.

Osallistu keräykseen lahjoittamalla tilille FI93 5541 2820 0199 67, saaja Uusi Lastensairaala 2017 tukiyhdistys, käytä Tallink Silja Oy:lle varattua viitenumeroa 017860. Oman viitenumeron avulla voimme helposti seurata, miten paljon euroja saamme yhdessä kasaan.

Tallink Silja lahjoittaa vuonna 2014 jokaista työntekijäänsä kohden 10 euroa hankkeeseen. Lisäksi Baltic Princessin henkilökunta järjesti keskuudessaan oman keräyksensä ja saivat kokoon upeat 2491,30 €. Lipaskerääjämme näkyvät myös ajoittain terminaaleissamme.

Silja Symphonylta otettiin ennen telakointia talteen mm. esineitä Silja Landista, tauluja Commodore-hyteistä ja Bellamaren muhkea naispatsas. Huuda itsellesi pala Silja Symphonya, huutokaupan tuotot menevät Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle. Huutokauppa alkaa 19.9. huuto.netissä ja jokaisen tuotteen lähtöhinta on yksi euro! Kerromme huutokaupan alkamisesta mm. Silja Line Suomen Facebook -sivulla. Pysy kuulolla!